perjantai 20. marraskuuta 2015

Ihan(an) hukassa


Pieni briiffi lienee paikoillaan. Edellinen blogi tuli tiensä päähän anonymiteetin kärsittyä, joten karkasin tänne.

Olen 28-vuotias eronnut äiti. Menneisiin vuosiin mahtuu paljon, mm. tällä hetkellä viisivuotias muusikon-lääkärin-tutkijan-ninjan-tähtitieteilijän-kaivurikuljettajan alku. Kutsuttakoon häntä tässä blogissa nimellä Murunen.

Vuosiin myös hukkui paljon. Eron jälkeinen prosessi lähtikin liikkeelle kliseisesti pohdinnalla: kuka minä olen? Kolme kuukautta sitten olin ihan hukassa, tällä hetkellä olen ihanan hukassa. Uskon pahimman olevan takana ja olen valmis näkemään, mitä elämä minulle tarjoaa (mielellään jotain hyvännäköistä, älykästä ja romanttista, kiitos!).

Blogi jatkaa edellisen blogin jalanjäljillä ollen kirjoittajansa tapaan elämänmakuinen, ironinen ja ajoittain hivenen epätoivoinen. Tervetuloa mukaan.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Luen kommentit läpi ennen niiden julkaisua.